Kirjoittaja Aihe: Jouduin vähä-älyisten listalle koska eräs henkilö erehtyi Kuu-videoni sisällöstä  (Luettu 29 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pete

• Administraattori
  • Aristokraatti
  • Miksi hän ei voi käyttäytyä kuin me?
    • Profiili
    • Kotisivuni
Olen saanut jonkin verran, sekä hyvää että huonoa palautetta eri Youtube-käyttäjiltä.

Yleensä en paljoakaan välitä negatiivisesta palautteesta, varsinkin jos näen että kyse on puolueellisuudesta. Mutta nyt tuli sellainen negatiivinen palaute, että oli pakko kertoa siitä muille, jotta te näkisitte että nekin, jotka ovat omasta mielestään viisaita, että hekin tekevät toisinaan virheitä.

Yksi negatiivisen palautteen antajista on "M Goudsmiths" joka tykkää halventaa muita ihmisiä jotka eivät ajattele kuin hän itse.

Hän päätti julkaista videon jossa on listaus sellaisista litteän Maan ystävistä, jotka hänen mielestään ovat todistetusti vähä-älyisiä ("retards") ja petkuttajia ("frauds").

Listassa on yhteensä 33 nimeä. Minä olen niistä kymmenes, käyttäjätunnuksellani "christ4u2now".

Videossa hän kertoo kuinka me tietyt flättärit, ollaan vähä-älyisiä kun oikeasti luullaan, että pilviä on jopa Kuun takana. Hän siis yleistää joidenkin ihmisten virhearviointeja ja laskee minut mukaan niiden joukkoon. Hän tekee sen koska luulee, että minäkin uskon että pilvet voivat toisinaan olla jopa Kuun takana, meidän perspektiivistä katsottuna. Näin ei kuitenkaan ole. En ole koskaan moiseen edes uskonut, enkä edes mitään sellaista väittänyt.

Hän nyt sattui löytämään Youtubeen lisäämäni videon, jonka otsikkona on, "Clouds behind the Moon? Wow!". Sen kautta hän teki päätelmän - laajassa tutkimustyössään - että minä uskon että pilviä on jopa tuhansien kilometrien korkeudella. Mutta hän erehtyi, sillä hän ei huomioinut tutkimustyössään seuraavia seikkoja:

1) Hän ei huomioinut että videoni otsikossa oli kysymysmerkki.

2) Hän ei huomioinut videoni alussa englanninkielistä tekstiä, jossa kerron varta vasten etten usko että pilviä on Kuun yläpuolella, ja että kyse on vain illuusiosta.

3) Hän ei huomioinut että videoni alapuolella olevassa kuvauskentässä olen kirjoittanut että pilvet eivät voi olla Kuun TAKANA.

Mitä me siis tästä opimme? Että ihminen on erehtyväinen ja lehmä märehtiväinen?

Miten ylipäätänsä joku voi tehdä laaja tutkimustyötä vähä-älyisistä, jossa ottaa nopeasti kopion toisen ihmisen videosta, irroittaen sen kopion kontekstistaan, ilman että olisi ehtinyt katsoa tasan yhden minuutin kestävän videon josta kopio on otettu? Videossa on aivan selkeästi kerrottu mistä on kysymys. Samalla hän kuitenkin tekee vähä-älyisistä julkisen listan, ilman että hänen oma nimensä on samassa listassa. Hän on kuitenkin tehnyt oman tutkimustyönsä täysin väärin ja vieläpä hutiloiden.

Tässä on M Goudsmithsin video:

Ja tässä on videoni josta syystä kuulun hänen mielestään vähä-älyisten joukkoon:
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2017, 15:48:09 ip kirjoittanut Pete »
Olen oppimismatkalla. Sinullakin on varmaan jokin opetus ja mielipide annettavana.