Litteän Maan Foorumi

Kirjoittaja Aihe: Motiivit "totuuden" salaamiseen?  (Luettu 2077 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stuppeli

• Vieras
Motiivit "totuuden" salaamiseen?
« : Marraskuu 27, 2017, 19:22:35 ip »
Jos maapallo on litteä kuten monella kohdalla litteamaanpiiri-sivulla ja muualla on perusteltu, miksi näin tehtäisi?  Kuka tai ketä hyötyy siitä että ihmiset uskovat maapallon olevan pallo eikä litteä? Jos poikkilento pohjoisesta etelään on "kielletty", kuka sen muka käytännössä estää? Onko niin että tuollainen etelästä pohjoiseen tehty lento olisi ainut mikä vakuuttaisi siitä, että maa on pallon muotoinen, ja jos näin on, onko tämän sivun motiivina vain saada ilmainen lomalento maapallon ympäri pohjoisesta etelään?

vesipallol

• Keltanokka
  • *
  • Valitsin punaisen pillerin - kokeile sinäkin
Vs: Motiivit "totuuden" salaamiseen?
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2017, 18:23:57 ip »
Itse epäilen sitä että suurin motiivi on valta. Totaali valta.
Kaikki tietävät sen että tieto on valtaa. Se kenellä on suurin tieto, on suurin valta.
Sen takia he piilottavat sen. Itse ajattelen sen niin että suurin tavoite on piilottaa Jumala.

Jos tutustuu siihen mitä "Tiede" on, niin voi alkaa todella käsittämään miten paljon uskoa se vaatii.

Valitsin punaisen pillerin - kokeile sinäkin

Pete

• Administraattori
  • Keisarillinen
  • Miksi hän ei voi käyttäytyä kuin me?
    • Kotisivuni
« Vastaus #2 : Marraskuu 29, 2017, 21:00:13 ip »
Olen samaa mieltä, että yksi syy saattaa liittyä "Jumalan piilottamiseen" koska tiede haluaa aina jättää Jumalan tieteen ulkopuolelle. Toinen syy saattaa olla raha, sillä Nasan budjetti oli viime vuonna (2016) noin 18,5 miljardia dollaria. Siellä on paljon hyväpalkkaisia kavereita. Kaikki heistä hyötyvät siitä jossain määrin kun pidetään yllä uskomuksia siitä että ollaan pian Marsissa vaikka Kuulentojen tekniikka on Nasan astronotin mukaan hävinnyt.

Kun ollaan tutkivinaan ja erityisesti löytävinään uusia planeettoja ja tähtiä, niin johan kukkaron nyörejä löysätään ja rahan virta alkaa olla tieteen nimessä ehtymätön. Emmekä loppujen lopuksi tiedetä, mihin ne kaikki rahat menevät, jos kerran Kuussa ei ole käyty, ja kun ISS on vain lentokoneen rungon kokoisia putkiloita vesialtaassa, studiossa taikka Zero-G-lentokone jolla jäljitellään tyhjiötä.
Olen oppimismatkalla. Sinullakin on varmaan jokin opetus ja mielipide annettavana.

Nainen ratissa

• Vieras
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2018, 15:39:26 ip »
Minä löydin litteän maan todistukset eilen ja olen järkyttynyt!
En sen takia että väitetään maata litteäksi vaan siksi että jos tää litteämaa teoria on totta (erittäin hyvät todisteet), niin järkytyin siitä miten meitä vedetään nenästä!
Me ollaan sokeita!!!!

Jeesuksen nimessä jatkakaa hyvät ihmiset näitä todistriden ja tutkimusten tekemistä sillä tämä se on vasta jotain!
HALLELUJAA!

Pete

• Administraattori
  • Keisarillinen
    • Kotisivuni
« Vastaus #4 : Tammikuu 13, 2018, 16:02:28 ip »
Olen iloinen puolestasi. Kiva että näet totuuden. Totuus ei ole koskaan mikään itsestäänselvyys kaiken tämän ympärillä olevan disinformaation keskellä.

Joitakin kertoja on ollut mielessä sulkea foorumin koska täällä on niin vähän porukkaa. Siksi tämä sinun pienikin rohkaisu antaa voimia taas jatkaa vähän aikaa eteenpäin.  Kiitokset siitä!  :)

Mutta vaikka foorumi menisikin jossain vaiheessa kiinni, niin todenäköisesti pääsivu (www.tietopiste.com) jatkaisi vieläkin olemassaoloaan, jolloin sinne tulisi tietenkin useammin uusia artikkeleita. Koska foorumi on vielä pystyssä, niin ajatukset ja kirjoitukset ovat tulleet pääasiassa tänne.
Olen oppimismatkalla. Sinullakin on varmaan jokin opetus ja mielipide annettavana.

Kide

• Keltanokka
  • *
« Vastaus #5 : Heinäkuu 29, 2018, 00:57:51 ap »
En keksi muuta syytä totuuden salaamiseen kuin sen, että ihmiskunnalle halutaan uskotella, että olisimme osa jotain selittämätöntä kokonaisuutta. Tiede haluaa uskotella, että kaikki on sattumanvaraista eikä ihmisen olemassaololla olisi mitään tarkoitusta.

Ihminen voi leikkiä Jumalaa, mutta vain tiettyyn pisteeseen asti. Kaikki tulee lopulta ilmi. Ihan kaikki.

viers234234

• Vieras
« Vastaus #6 : Maaliskuu 03, 2019, 10:56:17 ap »
lensin pohjoisesta etelään ja tulin samaan kohtaan takaisin,litteysteorianne on kumottu.

Pete

• Administraattori
  • Keisarillinen
    • Kotisivuni
« Vastaus #7 : Maaliskuu 03, 2019, 17:45:32 ip »
lensin pohjoisesta etelään ja tulin samaan kohtaan takaisin,litteysteorianne on kumottu.

Eihän yksi lause todista yhtään mitään jos faktat puuttuvat. Tiedät sen itsekin. Lensit tarkasti ottaen mistä minne?

todistaja-pate

• Vieras
« Vastaus #8 : Huhtikuu 18, 2019, 15:45:06 ip »

Eihän yksi lause todista yhtään mitään jos faktat puuttuvat. Tiedät sen itsekin. Lensit tarkasti ottaen mistä minne?

Pohjoisnavalta samaa asteviivaa seuraten etelänavalle, täydellinen ympyränmuotoisen pallon tekevä suora lentoreitti jossa sai korjata kurssia vähän alaspäin jottei mennyt pitkäksi avaruuteen. Asia on täten todistettu.